Mutassa be a BCG-mátrix két csoportosítási ismérvét (dimenziók) és helyezze el abban az
egyes termékkategóriákat!

  piaci részesedés
magas alacsony
piaci növekedés magas sztárok kérdőjelek
alacsony fejős tehenek döglött kutyák

 

A különböző marketingstratégiák kialakításakor alapvető feladat a termékek, termékcsoportok piaci helyzetének megállapítása Ennek egyik módszere a portfólióelemzés, amely két szempont (dimenzió) mentén értékeli a vállalkozás termékeit. Ennek az egyik gyakran használt változata a BCG-mátrix.

A 987.hu sütiket használ. Az oldal böngészésével hozzájárulsz a sütik használatához. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás